2006年9月2日 星期六

相處

September 02,2006 剛從阿文麻麻那邊吃完飯回來,好飽呢!今晚阿文會開工開通頂, 應該會係明天早上他才會回來的了。 知道他明早回來, 一定會覺得肚子餓, 如果沖完涼唔係太累的話, 就自己煮個公仔麵食吧, 冰格有腸仔, 火腿及蟹柳! 如果真的太累, 雪櫃裡面都有你最鐘意食的朱古力蛋卷及維他朱古力餅!!仲有MARS, 總之雪櫃裡的"朱古力格"全都是你喜歡的東東!! 因為我今天去超級市場入貨, 本來只係想買返幾包公仔麵, 但買下買下, 就買左三大袋野....不過都係減價, 同埋我地一定會食到的~~ 明天又要去阿文媽媽家做FACIAL, 雖然大家都覺得阿文的媽媽是一個很難應付的人, 但畢竟我將會跟他的兒子結婚, 總不能學她的兒子一樣的對她那麼泠淡, 所以, 我們我關係倒是保持得到頗好(最起碼表面看來好哪~).... 晚上就要去我媽媽那邊吃晚飯, 希望那個時候阿文都已經訓醒, 會在我媽媽家出現哪。 我知道阿文一向都唔鐘意去我娘家, 包括是吃飯或者只是坐一下, 他都只會黑起口面。 到底要到什麼時候, 他才會在我那邊的立場想一想呢... 我唔想每次一叫佢去我媽屋企食飯, 就好似叫佢去死甘款.... 我想佢主動D要求去我媽屋企食飯, 就算唔食飯, 同我爸媽去飲下茶, 傾下計, 做一些女婿應該做既野。 佢只要稍為肯做一下, 我的爸媽一定會很高興。 可惜的是, 他到現時都不會這樣做....就算有做, 都做得很有限...... 我爸媽雖然思想是守舊一點, 但他們絕對不是盲的..... 有眼的人都看得出他由一踏進我家之後, 就老是想著希望可以早點離開... 每一次想起我都覺得好唔開心... 我跟他的家人相處得來, 我是有作出配合的! 為什麼他不可以跟我一樣去配合一下呢? 只有他說我的朋友難相處。 只有他說我的父母難相處。 我說, 其實最難相處的是你---吳偉LOOK!!!!!

沒有留言:

張貼留言