2006年2月26日 星期日

星期日都要返工....唉...

February 26,2006 雖然今天是星期日, 但由於隔離組的大客今日到訪, 本來是阿KEN STAND BY的,但礙於他有事今天不在香港, 故此要我返.....唉........ 值得慶幸的是, 今天返下午兩點, 都可以訓晏D, 同埋阿KEN主動比我昨天休息, 唔駛連返七日...總算佢有返D人性。 昨晚睡得不太好, 因為BARRY個度之前講過佢的EX. BOSS做COTTON KNIT廠的, 現在急於請人, 所以我就拜託他幫我問下哪, 我相信阿文係有能力做到一個跟單的!因為我會在背後全力的幫助你的!放心好了! 最後, 只希望上天會給他一個機會!

沒有留言:

張貼留言